.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان طرفدار یک جریان خاص اند پس انتخابات چرا؟
طعنه دانشجوی گلستانی به سخنان رئیس جمهور
دانشجوی گلستانی با استناد به سخنان و استدلال رئیس جمهور در روزهای گذشته گفت: درحالیکه نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان سنگ اصلاح طلبان را بر سینه میزنند چرا انتخابات برگزار کنیم؟
طعنه دانشجوی گلستانی به سخنان رئیس جمهور

کاسپین نوشت: دانشجوی گلستانی در یادداشتی که برای هیئت تحریریه ارسال کرده آورده است:

هفته گذشته برای همه گلستانی ها چند سخنرانی بسیار جالب و حائز اهمیت بود و تقریبا می توان گفت به نوعی تا مدتی در اذهان عمومی باقی خواهند ماند: بدون تردید مهم ترین سخنرانی سخنان امام خامنه ای مدظله العالی بود که در جمع دست اندرکاران انتخابات و وزارت کشور، هم به خوش رقصی برخی برای آمریکایی ها که مشغول بزک کردنش بودند پاسخ داد و هم آب پاکی را بر روی دست حمله کنندگان به شورای نگهبان ریخت.

اما سخنرانی دوم سخنان رئیس جمهور محترم بود که بار دیگر با فشارهای دولت در سایه که تشکیل شده از تیم آقایان رفسنجانی و خاتمی بود یادش افتاد باید به پاس کمک های این دو تیم در جریان رای آوردنش بار دیگر مواضعی ضد مصالح کشور و انقلاب اتخاذ کند و لب به انتقاد از شورای نگهبان گشود.

جالب اینجاست که اگر آقای روحانی خوب بنگرد ریاست جمهوری خود را بیش از همه به آقای جنتی و شورای نگهبانی مدیون است که درحالیکه او رد صلاحیت شده بود حاضر شدند دوباره رای گیری کرده و با اغماض وی را تایید کنند تا در معرض انتخاب قرار مردم بگیرد.

به هرحال رئیس جمهور با فراموشی مزمن همه اعتقادات گذشته خود و الطاف نظام هر از گاهی به نوعی دین خود را به کارگزاران و اصلاح طلبان و گاهی برخی فتنه گران ادا می کند گه جای بسی تاسف دارد.

اما ایشان در سخنرانی اخیرشان با انتقادات بی اساسی که به شورای نگهبان وارد کردند حرفی دشمن شاد کننده هم بر زبان آوردند و در جمله ای با این مضمون گفتند: اگر یک حزب و جریان خاصی در انتخابات وجود دارد برای چه پس انتخابات برگزار کنیم؟

اما سخنرانی سوم و چهارم، سخنان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان در اعتراض به آرای هیئت نظارت و فشار به شورای نگهبان در حمایت برخی اصلاح طلبانی است که برخی از آنها پرونده های جالبی نیز دارند.

از آیت الله نورمفیدی که خود منصوب ولی فقیه است بعید بود که اینگونه ظرف یک روز سخنان رهبر معظم انقلاب را فراموش کرده و لب به انتقاد از جریان تایید صلاحیت ها و همچنین فشار به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت ها بگشاید آن هم با سینه سپر کردن در دفاع از برخی افراد در یک جناح خاص در حالیکه ایشان همواره بر بی طرف بودن خود در جناح ها و احزاب سیاسی تاکید کرده ولی در عمل متاسفانه برداشت مردم چیز دیگری بوده است.

استاندار هم که دیگر بر طبل این بی تدبیری در گلستان کوبید و به عنوان مجری انتخابات با حمایت از برخی جناح ها و انتقاد از رد صلاحیت برخی اصلاح طلبان به گونه ای سخن گفت که اگر مردم را نسبت به امانتداری در انتخابات نگران کرد، هرچند همه ما به سلامت مسئولین و فرآیند انتخابات اطمینان داریم اما به نظر میرسد مجری انتخبات باید بی طرف باشد.

سوال اول اینست که نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان چگونه اصلا به این نکته توجه نکردند که در میان رد صلاحیت شده ها دو نماینده فعلی و اصولگرای استان نیز قرار دارند و یک سویه بر هیئت نظارتی که مسئولانه و با تقوا به تک تک پرونده ها رسیدگی کرد شلاق انتقاد را فرو آوردند؟

اما سوال اساسی تر و مهم تر با استناد به سخنان رئیس جمهور اینست که وقتی نماینده ولی فقیه در استان که باید پدر معنوی و سیاستگذار کلی در استان باشد در کنار استاندار که سکاندار کشتی انتخابات استان است به طرفداری از یک جناح خاص و کاندیداهای خاص به پا خواسته اند پس دیگر چرا انتخابات برگزار کنیم؟؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.